GIGASET centralki IP

T300 PRO – rozwiązanie dla małych biur od 1 do 15 linii wewnętrznych.

T500 PRO – Profesjonalne rozwiązanie – od 1 do 100 użytkowników.

Model T300 stanowi podstawę rozwiązania systemowego VoIP przeznaczonego dla maksymalnie 15 użytkowników.
Centralka T300 PRO może być w łatwy sposób dołączona do istniejącej infrastruktury sieciowej za pośrednictwem wbudowanego interfejsu Gigabit Ethernet.
Poza używaniem systemu wyłącznie w środowisku VoIP (połączenie terminali z centralką, oraz centralki z operatorem w oparciu o protokół SIP)
Wszystkie terminale Gigaset pro mogą być zasilane w technologii PoE, gdzie zasilanie dostarczane jest po przewodzie sieciowym ze współpracującego switch’a PoE lub z zasilacza wtyczkowego. Mnogość opcji konfiguracyjnych i szeroki zakres zastosowań to cechy każdego telefonu z portfolio Gigaset pro. W jego skład wchodzą zaawansowane urządzenia z wbudowanymi modułami WLAN, Bluetooth, DECT, dotykowym kółkiem nawigacyjnym i kolorowym wyświetlaczem (DE900 IP PRO), jak i proste modele z wyświetlaczem czarno-białym.

 

Cechy podstawowe:                                                                 T300                      T500

  • Ilość użytkowników                                                     15                           100
  • Ilość jednoczesnych rozmów                                     15                           30
  • Łatwa, efektywna administracją przez interfejs web
  • Wbudowany serwer faksów, poczta głosowa z  zarządzaniem nagraniami
  • Integracja CTI – wymiana danych między telefonem a komputerem PC
  • Interfejs TAPI współpracujący z kompatybilnymi aplikacjami
  • Profesjonalne, oszczędzające koszty rozmowy konferencyjne

 

T300 PRO to idealny, efektywny i elastyczny system telefoniczny stworzony dla małych przedsiębiorstw. Może korzystać z klasycznej linii analogowej, ISDN lub VoIP. T300 PRO zapewnia kompletny zestaw profesjonalnych funkcji i bezproblemowo integruje się ze środowiskiem zunifikowanej komunikacji.

T500 PRO to system telefoniczny wysokiej klasy, stworzony dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jego elastyczność pozwoli Ci zdecydować jaki interfejs jest dla Ciebie najlepszy: telefonia przez klasyczną linię analogową, ISDN, VoIP, lub ich kombinacja.

Tagi

Siemens , Hipath, HiCom, telefony i centrale IP , centralka, centrale telefoniczne, Unifed communication, konferencja, wsparcie, pomoc, serwis, doradztwo, praca zdalna, awaria, ISDN BRA, ISDN PRA, VoIP, SIP, openstage, optiset, optipoint, slican, LAN, WAN, platan, cisco, routing, centrala, gateway, zapowiedź, GSM, certyfikat, Gigaset, enterasys, HDSP, telefon IP, orange, Netia, internet , VPN , switch, konfiguracja, FTTH, światłowód, instalacje, optyczny, rejestracja rozmów, nagrywanie rozmów , biling,

Kontakt

COMPAR - Andrzej Zieliński
ul. Wilcza 29, 87-822 Włocławek

kom.: 607 598 228
e-mail: serwis@compar.pl
NIP: 888-189-82-40
REGON: 340124003

Back to Top