GIGASET DX800A

GIGASET DX800A – Rozwiązanie dla biur domowych od 1 do 6 linii wewnętrznych

Gigaset DX800A all-in-one to profesjonalny telefon stacjonarny z obsługą wielu linii, przeznaczony dla małych firm i biur domowych. Bogactwo funkcji, nowoczesny design i duży, 3,5-calowy kolorowy wyświetlacz TFT sprawiają, że telefon idealnie sprawdza się w zastosowaniach biznesowych. Model DX800A all-in-one zapewnia funkcjonalność małej centralki podłączanej do sieci telefonicznej przez VoIP(SIP), ISDN lub linię analogową.
Do urządzenia można zalogować bezprzewodowe słuchawki DECT, które dostępne będą pod numerami wewnętrznymi.

Jako słuchawki mogą być użyte modele z tradycyjnej oferty Gigaset – od prostych i klasycznych, do eleganckich, wykonanych z metalu czy też wodoodpornych. Kolorowy wyświetlacz TFT 3,5″ z intuicyjnym interfejsem użytkownika

Do 4 rozmów jednocześnie

Rozszerzenie systemu o słuchawki bezprzewodowe (maksymalnie 6)
Doskonała jakość dźwięku w jakości HD zarówno dla rozmów wewnętrznych jak i zewnętrznych
3 automatyczne sekretarki z łącznym czasem nagrań do 55 minut
Funkcja Link2Mobile pozwalająca na odbieranie i wykonywanie połączeń przez telefon komórkowy via Bluetooth


DX800A1

DX800A2

Tagi

Siemens , Hipath, HiCom, telefony i centrale IP , centralka, centrale telefoniczne, Unifed communication, konferencja, wsparcie, pomoc, serwis, doradztwo, praca zdalna, awaria, ISDN BRA, ISDN PRA, VoIP, SIP, openstage, optiset, optipoint, slican, LAN, WAN, platan, cisco, routing, centrala, gateway, zapowiedź, GSM, certyfikat, Gigaset, enterasys, HDSP, telefon IP, orange, Netia, internet , VPN , switch, konfiguracja, FTTH, światłowód, instalacje, optyczny, rejestracja rozmów, nagrywanie rozmów , biling,

Kontakt

COMPAR - Andrzej Zieliński
ul. Wilcza 29, 87-822 Włocławek

kom.: 607 598 228
e-mail: serwis@compar.pl
NIP: 888-189-82-40
REGON: 340124003

Back to Top